søndag den 2. august 2015

Hjemme

Vi er hjemme i bjælkehytten -
Mille ligger ude i haven og jeg har siddet i køkkenet en times tid med en whisky og min Jacob!
Jeg er træt nu og skal i seng - men i morgen vil jeg glæde mig til at skrive om en fantastisk og smuk landing -
hvor sol og vand var mere sommer end nogensinde på hele turen - hvor Niels og Papasan Henrik mødte os derude ved Okseøerne og hjertet sang og sjælen smilede ..og Papasan roede videre ud på det blå (YES hvor er det godt) - hvor Niels og jeg langsomt tog den ind mod grænsestenen hvor vi fik den fineste modtagelse af Fylkir og Lene .... og alt det andet gode.
Mille sover allerede - med smil på læben over at været landet og over at ha ligget i Flensborg Fjord mellem Lille My og Gaia - og jeg er glad og fredfyldt!
Tak - og sov velsignet!

1 kommentar:

  1. Hallo,hier ist Sitta und Hans aus Deutschland.Wir trafen uns in Schweden bei Kalle und Britt-marie. Wir sind jetzt auf Aland bei Freunden. Am Sonntag fahren wir zurück nach Schweden. Wo bist du zur Zeit ? Grüsse von Sitta und Hans

    SvarSlet