søndag den 21. juni 2015

Afgang


Så er der pakket og tjekket og tjekket igen.
Kl. 1 i nat henter Niels mig og kører mig til Vadehavet og lægger mig i ved højvande – og så er vi igang.
Mine forældre og Lailah og Frida Luna var forbi og sige farvel. Det var godt at se dem.
I morges i kirken fortalte jeg min præst om turen og han bad en bøn for mig og fortalte ivørigt om at han nyligt havde læst om de gamle keltere. Når de bad så gik de ud – udenfor. Hvor der er højt til himlen og vingefang. Når det var stille vejr var deres bøn stille og indvendig meditativ – når det stormede råbte de!
Ikke at jeg satser på at få så mange "lieutenant Dan i toppen af masten" storm-oplevelser :- ) men det føles ret fint at mærke og spejle naturen på den  måde.
Jeg ved ikke hvad der venter mig – jeg er ydmyg og respektfuld – men ikke bange – jeg ved jeg er under store vinger.
Og jeg er sikker på at der ligger så mange fine, smukke, stærke, uventede, udfordrende, berigende oplevelser og venter.
På Mille og mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar