torsdag den 25. juni 2015

På vej - dag 4 - 0 km - 87 km

Vi ligger i læ af en nedrivningsklar rønne i første række.
Noget meget andet end det smukke og varme bjælkehus Jacob og jeg fik bygget sammen ved Hørsholm for 12 år siden, og som vi stadig nyder og elsker hver dag for lys og luft og ånd. For to år siden blev jeg så lokket af Niels' passionerede beskrivelse af kajaklivet og kom med i den lokale klub i Rungsted (Hørsholm er ikke en kystby og har ingen kajakklub så - Rungsted er den nærmeste) og et helt nyt skatkammer åbnede sig. Her mødte jeg Henrik som var solofrigivet og måtte tage os med til Hven - hvor han faderligt gav is - og siden var han Papasan Henrik. Niels, som også er ret erfaren, blev storebrorsan og solofrigivet året efter - og jeg er stadig lillesøster selvom jeg lige er blevet solofrigivet :-) Jeg har lært uendelig meget af min kajakfamilie - tak!!! Og også af alle de dygtige, legesyge, givende roere der er i klubben!! Tak!! everybody!
Og nu er vi her - Mille og jeg på egen hånd.
Huset her ved siden af bliver renoveret og de to tømrere Erling og Johnny har lånt mig toilet og ladet mig tanke vand og strøm. Har været lidt i byen og købt gulerødder så der altid ligger to stk på dækket - været forbi Blåvand Spa og Wellness hvor mine skuldre fik en kærlig omgang - tak Gitte! Dine hænder var en gave! Og endelig oppe i fyrtårnet og kigge på revet som vi skal forbi lidt før 5 i morgen tidlig. Her på billedet er det en af de fire bunker-heste som er på vej - i vandet og ud på eventyr! Mega sjov ide!
Iøvrigt er vandet derude faktisk blåt - og jeg glæder mig til at møde revet og ro forbi Oksbøl før de skyder :-) og møde næste store milepæl: Vesterhavet! Husker på Papasans ord fra vores første Hventur: universet står i kø for at opfylde dine ønsker!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar